fbpx

Jeśli chcesz mieć lepszy zespół,
zostań lepszym liderem.

Podpowiem Ci jak to zrobić.

Problemy organizacji,
na które mam rozwiązanie.

Niektóre badania podają, że zaledwie 20% pracowników jest zaangażowanych w swoją pracę, czyli daje więcej niż się od nich wymaga, gdyż widzą sens swojej pracy i podchodzą do niej z pasją.

40% po prostu robi swoje, a pozostały procent był zniechęcony do pracy i niezaangażowany.

Taka sytuacja to olbrzymie straty dla firm, którem mają zespoły niezaangażowane w swoją prace. Codziennie właściciele tracą duże pieniądze, gdyż ich pracownicy nie są prawidłowo zmotywowani do pracy. Właściciele, menedżerowie bezradnie rozkładają ręce, ponieważ systemy motywacyjne oparte o przysłowiową marchewkę i kij przynoszą więcej szkody niż pożytku.

Z drugiej strony jest to, olbrzymia przewaga konkurencyjna dla tych, którzy potrafią dobrze zmotywować zespół, gdyż dzięki zaangażowaniu szybciej się rozwijają.

Jak wykorzystać tę sytuację i zamienić ją w przewagę konkurencyjną?

Zapraszam

44% przywódców wyraziło rozczarowanie wynikami swoich pracowników nie dostrzegając, że problem może leżeć po ich stronie. Przywództwa, które oparte na zasadzie LIDER – wykonawca po prostu wykonują to, co im się wskaże (czasami tylko wtedy, kiedy się patrzy).

Model Lider – wykonawca odbiera zaangażowanie motywację inicjatywę. Największym ryzykiem dla organizacji jest jednak fakt, że kiedy Lider odchodzi z organizacji jej wydajność spada drastycznie.

Jeśli TY uważasz, że jesteś niezastąpiony w organizacji, to TY i Twoja firma macie ma problem.

Jeśli uważasz, że pracownicy sobie bez Ciebie sobie nie poradzą, to najwyższy czas wprowadzić zmiany.

Jeśli jesteś gotowy i otwarty na zmiany i chciałbyś przyjrzeć się modelowi przywództwa
LIDER – LIDER, który gwarantuje wyniki.

Zapraszam

Straty przedsiębiorców wynikające ze złej sprzedaży liczone są w miliardach złotych. Nie wiem ile strat notuje z tego powodu Twoja firma. 

Niestety firmy budują tylko schematy sprzedaży w oparciu o skrypty sprzedaży, zapominając zupełnie o zbudowaniu człowieka. W efekcie otrzymują nieźle czytające maszynki, które nie mają najmniejszego pojęcia, po co to robią.

Nie ważne jak dobry masz produkt i świetną cenę, jeżeli nie umiesz podłączyć go do potrzeby klienta przegrywasz. Zatem im większy poziom hipokryzji u handlowca tym lepsze wyniki. Tylko pytanie czy chciałbyś, aby tacy sprzedawcy byli ambasadorami Twojej firmy.

Wierzę, że nie, bo jeśli jest inaczej, to te rozwiązania są nie dla Ciebie. Moja strategia podnoszenia skuteczności sprzedaży opiera się na zbudowaniu człowieka, który wie, po co sprzedaje, jaką wartość poprzez swoją pracę wnosi w życie klienta, jaką dla organizacji, a jaką dla siebie. 

Chcesz mieć skuteczny zespół handlowców?

Zapraszam

Rekomendacje

Zainwestuj w swój zespół.

Jeżeli już tyle zainwestowałeś w swoją firmę. Inwestujesz w jej wygląd, meble, firmowe samochody, programy informatyczne, w nowoczesne linie technologiczne lub maszyny.

Logicznym zatem z Twojej strony byłoby również zainwestować w ludzi, dzięki którym Twoja firma, zdobędzie przewagę konkurencyjną,
a TY będziesz mógł wreszcie odetchnąć mając zaangażowany, odpowiedzialny i kompetentny zespół ludzi, którzy są lojalni wobec Ciebie i dbają o rozwój Waszej firmy.

#działamydalej

Robert Pacierpnik 3